Ons binnenijs is weer geopend! Boek alvast jouw tickets of schrijf je in voor een schaatsles.

Ons binnenijs is weer geopend! Boek alvast jouw tickets of schrijf je in voor een schaatsles.

Coronamaatregelen

Update coronamaatregelen

Via deze weg houden wij je op de hoogte van alle maatregelen die wij binnen De Uithof hanteren om onze activiteiten veilig voort te zetten.

<Laatste update 14 september 2021>

Goed nieuws, vanaf 25 september zijn er bijna geen beperkingen meer bij jouw deelname aan onze activiteiten! Dit betekent dat we weer vrijuit kunnen sporten en bewegen zonder 1,5e meter afstand.

Reserveer jouw tickets

Algemene maatregelen

  • Reserveer voorafgaand aan jouw bezoek een tijdsblok via onze website.

  • Volg de looproutes binnen het pand en volg de instructies van het personeel.

  • Vanaf 25 september vervalt de 1,5e meter afstand.

  • Corona gerelateerde klachten? Blijf dan thuis en laat je direct testen.

  • Desinfecteer regelmatig je handen bij één van onze desinfectiepunten.

  • Coronatoegangsbewijs wordt vanaf 25-9 alleen gevraagd in onze horeca.

Veelgestelde vragen

Zijn alle activiteiten geopend?

De kartbaan, lasergame, sneeuwbaan zijn geopend. De schaatsbaan opent vanaf de start van het schaatsseizoen op 2 oktober.

Moet ik een coronatoegangsbewijs laten zien voor mijn bezoek aan De Uithof?

Het is niet nodig om een coronatoegangsbewijs te tonen om deel te nemen aan een van onze Uithof activiteiten. Wanneer je plaatsneemt in onze horeca wordt er vanaf zaterdag 25 september wel een coronatoegangsbewijs gevraagd aan alle bezoekers van 13 jaar en ouder. Via de Coronacheck-app kan iedereen die volledig gevaccineerd is, een herstelbewijs heeft of binnen 24 uur negatief is getest een coronatoegangsbewijs downloaden. Voor meer informatie over het coronatoegangsbewijs verwijzen we graag naar de website van de Rijksoverheid.

Kan ik De Uithof bezoeken zonder reservering?

Het reserveren van een tijdslot gebeurt voornamelijk online. Bij hoge uitzondering verkopen we ook kaarten aan de kassa. Let op: dit is alleen op basis van beschikbaarheid.

Moet ik mijn E-ticket uitgeprint meenemen?

Wij raden je aan om jouw ticket vooraf te printen. Het is mogelijk om de tickets op jouw mobiel te laten scannen, maar je ticket moet altijd toonbaar zijn (ook op het moment dat jouw telefoon leeg is).

Is het dragen van een mondkapje verplicht?

Binnen De Uithof is het dragen van een mondkapje niet langer verplicht.

Kan ik iets eten/drinken in De Uithof?

Ons Grand Café is geopend. Reserveren kan alleen ter plekke.

Ik heb een ticket gekocht via een externe partij, waarvan de geldigheid is verlopen. Kan ik deze nog inwisselen?

Wanneer je een ticket hebt gekocht via een externe partij dan word je door hen geïnformeerd over de verlenging van de geldigheid. Mocht je hier vragen over hebben dan raden we je aan om hierover contact op te nemen met de partij waarbij je de tickets hebt aangeschaft.

Wat zijn de openingstijden?

De openingstijden verschillen per activiteit. De actuele openingstijden vind je op deze pagina.

Kan ik mij ergens omkleden?

De kleedkamers zijn geopend. Er zijn zowel bij de sneeuwbaan als bij de schaatsbaan kluisjes aanwezig om je spullen op te bergen.

Worden er nog lessen gegeven?

Het is nog steeds mogelijk om een les te reserveren via de skischool of de schaatsschool. Bekijk ons aanbod via de pagina van de skischool of de schaatsschool en boek van te voren een les om zeker te zijn van een plekje!