Veel gestelde vragen sneeuwbaan

HEB JE EEN VRAAG MET BETREKKING TOT DE SNEEUWBAAN? WIE WEET STAAT JOUW VRAAG HIERONDER! ZO NIET, DAN KUN JE ALTIJD EEN MAILTJE STUREN NAAR SKISCHOOL@DEUITHOF.NL.

Moet ik verplicht reserveren voordat ik kom skiën/snowboarden?

Ja, het is verplicht om vooraf een tijdsblok te reserveren. Dit geldt zowel voor losse tickets als voor abonnementhouders.

Gaan de lessen nog door?

Ja, bekijk ons lesaanbod via de website.

Zijn de kleedruimtes geopend?

Onze kleedruimtes zijn tijdelijk gesloten. Wij willen je daarom vragen om je vooraf om te kleden, zodat je in de uitgifte alleen je ski- of snowboardschoenen aan hoeft te doen.

Kan ik een locker gebruiken?

Lockers zijn beperkt beschikbaar in de uitgifteruimte.

Kan ik nog materiaal en kleding huren?

Dat is zeker mogelijk! Wij zorgen ervoor dat ons materiaal extra goed gedesinfecteerd wordt.

Kan ik als bezoeker de sneeuwbaan bekijken?

Nee, dit is momenteel helaas niet mogelijk.

Kan ik mijn kind naar de sneeuwbaan brengen?

Ja, er mag één ouder mee om het kind te begeleiden.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden als ik niet kan komen vanwege corona gerelateerde klachten?

Als je niet kan komen skiën/snowboarden, wordt je les of ticket doorgeboekt naar een later moment.

Ben ik verplicht om een helm te dragen?

Tot en met 16 jaar is het dragen van een helm verplicht. Ook volwassenen raden we aan een helm te dragen. Onze leraren van de skischool dragen ook allen een helm.

 

Bekijk hier de veel gestelde met betrekking tot de ski-/snowboardlessen.

Horeca vanaf 15 oktober gesloten

Naar aanleiding van de persconferentie van 13 oktober 2020 zijn wij genoodzaakt onze horeca vanaf 15 oktober 2020 te sluiten. Welke gevolgen de aangescherpte maatregelen voor onze activiteiten hebben, zijn wij nog nauwkeurig aan het onderzoeken. Wij hopen dat we onze activiteiten op een veilige manier kunnen voortzetten. Via onze website en social kanalen houden we jullie op de hoogte!

Bekijk hier de actuele maatregelen.