Wij zoeken nieuwe collega’s! Wil jij werken bij De Uithof? Bekijk dan snel onze vacatures!

Wij zoeken nieuwe collega’s! Wil jij werken bij De Uithof? Bekijk dan snel onze vacatures!

Afbeelding

Praktische informatie

Op deze pagina vind je alle praktische informatie over onze sneeuwbaan en veelgestelde vragen. Kom je ergens niet uit? Neem dan contact met ons op via info@deuithof.nl.

Baanregels

  • T/m 16 jaar is het dragen van een helm is verplicht.

  • De obstakels in het funpark zijn alleen voor vergevorderde skiërs en snowboarders.

  • Het geven van ski/snowboard instructie door anderen dan Uithof personeel is verboden.

  • Het dragen van handschoenen is verplicht.

Informatie voor jouw bezoek

  • Let op: momenteel hanteren wij de openingstijden voor de zomer. Bekijk hier de actuele openingstijden.

  • Verplaatst gemakkelijk je reservering tot één uur voor aanvang van je tijdslot via de link in de bevestigingsmail.

  • De sneeuwbaan is -8 graden dus draag geschikte kleding.

  • Er zijn kleedruimtes en lockers aanwezig.

  • Op doordeweekse dagen ontvangen wij ook scholen op de baan.

Veelgestelde vragen

Moet ik verplicht reserveren?

Reserveren is niet verplicht. Het is wel aan te raden als je zeker wil zijn van een plekje op de baan.

In ben verhinderd, hoe kan ik mijn reservering verplaatsen?

Eerder heb je een bevestiging ontvangen van jouw reservering. Hierin vind je een link waarmee je jouw reservering gemakkelijk kunt omboeken naar een ander moment. Je ontvangt na jouw omboeking een bevestigingsmail met de tickets voor de nieuwe datum. Het wijzigen van een reservering is alleen mogelijk voor de gehele order. Wil je een individueel ticket aanpassen? Mail dan naar tickets@deuithof.nl Let op: het wijzigen van een tijdslot kan tot één uur voor aanvang van jouw reservering. Hierna is het niet meer mogelijk om om te boeken.

Hoelang is mijn ticket geldig?

  • Tickets gekocht via externe partners zijn geldig tot de datum die staat aangegeven in de actievoorwaarden.
  • Tickets gekocht aan de kassa zijn enkel geldig op de dag van aankoop.
  • Online aangekochte tickets met een vooraf gekozen datum en tijdslot, zijn enkel geldig op de gekozen datum en tijdslot. Ben je verhinderd? Dan kun je tot één uur voorafgaand kosteloos omboeken via de link in de bevestigingsmail.
  • Heb jij nog een reservering die is geannuleerd vanwege de lockdown? Dan kun je een nieuwe datum kiezen t/m 30 september 2022. Hierna komt de reservering te vervallen.

Kan ik mij ergens omkleden?

Onze kleedruimtes zijn geopend. Deze vind je bij de uitgifteruimte van onze sneeuwbaan.

Kan ik een locker gebruiken?

Ja dit is mogelijk. Het gebruik van een locker kost 1 euro.

Kan ik materiaal en kleding huren?

Je kan materiaal aan je online boeking toevoegen tijdens het bestelproces of afrekenen aan de kassa. Je kunt het materiaal vervolgens afhalen bij de uitgiftebalie van de sneeuwbaan.

Kan ik als bezoeker de sneeuwbaan bekijken?

Als bezoeker kun je alleen de sneeuwbaan op met een ticket. Als je niet wil skien/snowboarden kun je de piste bekijken vanuit ons Skicafé.

Ben ik verplicht een helm te dragen?

Tot en met 16 jaar is het dragen van een helm verplicht. Ook volwassenen raden we aan een helm te dragen.

Hoe koud is het bij jullie op de sneeuwbaan?

De temperatuur op onze sneeuwbaan is – 8 graden.

Wat voor kleding moet ik aan doen als ik de sneeuwbaan bezoek?

Bij ons is het koud op de baan, warme kleding is aanbevolen en handschoenen zijn verplicht. Een helm is verplicht tot 16 jaar en aanbevolen voor volwassenen.